tisdag 26 mars 2013

Bloggens första tävling- vinn Iittala - Essence Plus vinglas

Bloggens första tävling :) vinn 4 rödvinsglas från iittala värde 750 kr. Lämna en kommentar om du vill vinna:)

Essence Plus vinglas lägger fokus på vinets karaktär. Serien består av ett glas för fylliga och kraftiga viner och ett glas för lätta och unga viner, oavsett om vinet är vitt eller rött. Vinglasens feminina, rundade form omsluter vinet och gör att det kan snurras så att aromerna kommer fram på ett mer naturligt sätt.

Jag gillar verkligen vinglasen, perfekt storlek, snygg design, enkla att hålla i & glasets form lyfter fram vinets arom.
Precis det ett vinglas ska ha:)
Jag rekommenderar dom varmt:)

Tävla tom 31/3 24:00










11 kommentarer:

Louise sa...

Klart att jag ska vara med och tävla om dessa snyggingar :)
Hoppas att allt är bra.

Jennie sa...

Vill självklart vara med och tävla

Jenny_a sa...

vill absolut vara med och tävla om dessa fina vinglas

Elin sa...

Vill självklart vinna dom där snygga glasen :)

Unknown sa...

Oavsett om vinet är vitt eller rött
och du kanske känner dig lite trött.
Snurra på glaset och ta in aromen,
så kommer du få uppleva ett fenomen.
Iittala - är och förblir så himla bra.
Dessa glas vill jag bara ha! :-D

Unknown sa...

Åh, vad rolig tävling!

Jag skulle så gärna vilja vinna dessa glas till min coola syster!

Hon har under det senaste året haft det svårt med flytt från ett annat land där hon lämnade sitt jobb, sin pojkvän och masssa annat.

Det har varit tungt för henne, men nu har hon hittat tillbaka till en annan kärlek, hennes tonårskärlek och de har flyttat ihop.

I julklapp gav han henne vitvinsglasen från Iittala Essence och hon blev såååå nu skulle jag vilja vinna dessa rödvinsglas till henne och säga att hon är bäst, som en lycka till - o nu har oturen vänt och blivit till tur! :)

Johanna sa...

Vill absolut vara med och tävla om dessa underbara glas :D

Villa, Vovve, Volvo sa...

Jag vill vinna! Vi har typ tre vinglas hemma, resten har gått sönder i diverse olyckor. :) /Elisabeth

Inreda Mera Hemma sa...

Då ska jag i veckan dra en vinnare:-)

Unknown sa...

Wihoooooo! :-D håller tummarna...

Inreda Mera Hemma sa...

Grattis Elisabeth du vann glasen:)