söndag 3 mars 2013

Award

Fick en award av stylinghouse. Min första:) tack :)
 Nedan ser ni svaren på de frågor jag skulle besvara och jag skickar även den vidare till tre andra bloggar.

Där trivs jag bäst…
...Hemma & på jobbet:-)

Om jag fick välja yrke fritt…
...hade jag jobbat med det jag gör nu:-)

Då blir jag riktigt arg…
....Då jag läser om barnen i Etiopen som är slavar, och liknande artiklar.

Jag mår bäst när jag...
...har balans i livet mellan jobbet, familjen träning & företaget

Om jag fick en miljon…
...skulle jag renovera lite extra i år, resa extra långt:)

Gör helst på semestern…
...umgås med familjen är runt i stugorna, hemmavid renoverandes ;)

Värsta impulsköpet…
... Retro spel på tradera, dyrt trasigt och dåligt :/

Detta gör mig lycklig…
... Mina barn & min man❤

Jag drömmer om…
...nytt kök, vinna lite pengar

Bästa inredningsprylen hemma...
...Min flowerpot och alla mina stringhyllor (8st)

Här handlar jag gärna inredning...
... www.haidic.se


Med awarden följde uppdraget att:
- skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare
- berätta på min blogg vilka jag nominerar och länka till deras bloggar
- svara på frågorna jag fått av den som nominerat dig
- hitta på nya frågor till de jag nominerar
- skriva på deras bloggar att de är nominerade

Denna gång skickar jag vidare awarden till följande två
Fru Ekenstedt
Lina&Livet

Frågorna som jag skickar vidare är samma som jag själv har svarat på

Inga kommentarer: