tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År

2012

Snart är 2013 här & det har varit ett fantastiskt 2012
Här kommer en liten summering
Januari- vi hade kallt & jag firades stort 30 år fyllda:) Mannen 31:)

Februari- kall månad jag hade rätt mycket sammandragningar, fick dra ner på tempot.

Mars- renoverings projekt lekrum inleds :)årets fjälltripp ställdes in +tjejresan till Sundsvall. Sjukskrivning var ett faktum. Jag planerade inför vår vigsel i maj & vår hotellweekend. Som bokades med spa & lyx.

Lekrum före

April- många nära & kära firades & våren knackade på dörren. Lekrummet blir klart:-)

Huset då vi köpte det 2009
Maj- så kom dagen som vi väntat på vi hälsade på svärmor på brinken. Där Elle lämnades och vi ljög i hop att vi skulle skriva på faderskap papper på socs.  Men i själva verket fick jag min älskade man:) och vi blev man och hustru:)Bröllopsweekend fick avbokas tidigare, läkaren ville inte att jag skulle lämna orten. Så ett hotell i stan fick duga:-)
Sen fyllde världens finaste Elle 2 år. Och i slutet av månaden påbörjade vi husmålningen från grått till svart.
Mio 20120621

Juni- den 21:a 18:56 kom världens finaste Mio :) midsommar tillbringades på BB

Juli- var kall precis som hela sommaren, vi försökte måla när det inte regnade. Vi myste annars mest med Mio
Augusti- målning avslutades & altaner och tak börjades på:)

September- dom flesta husrenoverings projekt avslutades. Husmålningen + ny altan tak & bro.
Oktober- första snön

November- Inredningsrepotage med Norran. och det kom lite snö
Elle

December- mera snö & jul:) underbar månad:)

Fantastiskt år, ser framemot 2013 :)

Gott nytt år!





nyårsdukning



Inga kommentarer: