torsdag 17 november 2011

Shoppat

Sitter och läser nya Numret av Mama och dricker en kopp te,

Får lite julklapptips, har nästan köpt alla julklappar har 3 kvar att köpa, ute i god tid? Ja, men jag och en stressig julhandel går inte ihop, eller jag och stress går inte ihop. Så därför är jag ute i god tid. Är sugen på att inhandla detta till Elle





JT elservice 349:-





Acne jr trumma med förvaring 299:- www.rb.se Rädda Barnen Shop

Jag vill även ha denna fina till mig själv





Men frakten är hutlös, 150 kr. Känns galet dyrt men det är ju för en god sak.
Lite shopping blev det i stockholm




Krukor granit




skål lagerhaus










Bricka lagerhaus






Bakformar lagerhaus





En av krukorna med mina favorit tresorter.
Svart & vitt tema blev det som vanligt. Förutom en orange




magnetlist som fick följa med hem.









Här i moderna museet hittade vi fina saker, absolut värt ett besök.

Inga kommentarer: